логотип OVO
іконка пошуку
іконка користувачаКабінет
іконка кошика
0
0 грн

Умови доставки

Київ

Мінімальне замовлення - 200 грн.

Доставка - 75 грн.

Безкоштовна доставка від 500 грн.

Передмістя

Мінімальне замовлення - 1000 грн.

Доставка - 135 грн.

Безкоштовна доставка від 2000 грн.

іконка calendar

Доставка продуктів здійснюється щодня. Замовлення, оформлені до 20:00, доставляються наступного дня.

іконка phone

Зранку кур'єр зателефонує та повідомить орієнтовний час прибуття, з ним можна провести корегування по часу, якщо запропонований час вам не підходить

Як це працює?

схема здійснення доствки
1.
Ви робите замовлення

Обираєте бажані товари і додаєте їх в корзину

2.
Ми збираємо товар

Ми збираємо, упаковуємо та готуємо товар на складі для відправки

3.
Кур'єр доставляє замовлення

Доставляємо замовлення до дверей в зручний для вас час і день

Оплата замовлення

іконка готівки

Готівкою при отриманні

іконка банківської картки

Карткою при отриманні

іконка онлайн - оплати

Карткою онлайн

повернення товарів

овочі

Ми завжди впевнені у якості наших товарів, але, попри це, розуміємо, що можливі різні ситуації. Ну, наприклад, диня покотилася і придавила помідори, або, збираючи замовлення, судочок із полуницями поклали до груш, а під час доставки вони так сильно подружились, що перетворились на одне ціле (тобто пюре).

Розуміючи все це, ми запровадили безперешкодне повернення товару. Наш покупець може повернути нам товар якщо з якістю щось не так, товар непривабливий на вигляд, прим’ялось, подавилось, зелене, перестигле або інші причини.

Для оформлення повернення необхідно написати в наш Telegram і прикріпити фото, а наш менеджер із якості розгляне заявку та поверне кошти оволимонами на баланс. Також ми повідомимо вам про причини і те, як ми вирішили цю проблему, щоб такі випадки не повторювались.

Ми завжди впевнені у якості наших товарів, але, попри це, розуміємо, що можливі різні ситуації. Ну, наприклад, диня покотилася і придавила помідори, або, збираючи замовлення, судочок із полуницями поклали до груш, а під час доставки вони так сильно подружились, що перетворились на одне ціле (тобто пюре).

Розуміючи все це, ми запровадили безперешкодне повернення товару. Наш покупець може повернути нам товар якщо з якістю щось не так, товар непривабливий на вигляд, прим’ялось, подавилось, зелене, перестигле або інші причини.

овочі

Для оформлення повернення необхідно написати в наш Telegram і прикріпити фото, а наш менеджер із якості розгляне заявку та поверне кошти оволимонами на баланс. Також ми повідомимо вам про причини і те, як ми вирішили цю проблему, щоб такі випадки не повторювались.

відповіді на питання

яблуко

Чи може сума замовлення змінюватись?

Ціна може трохи змінюватись в залежності від точної ваги товарів. Після того, як ваше замовлення зберуть, на вказану вами пошту буде відправлена розгорнута квитанція з точною вагою та фінальною вартістю.

Хочу змінити час доставки

Напишіть нам у Telegram, або зателефонуйте за номером +38 044 496 32 38,
0 800 301 707 і ми допоможемо.

Чи є обмеження по об’єму або вазі замовлення?

Максимальна вага замовлення — 100 кг.